Friday, July 22, 2005

Fertilitets-sommerferie? Yeah....right....

Nu kan jeg ikke holde den længere.

Min selv-erklærede fertilitets-sommerferie stopper lige nu. Jeg har prøvet at bilde mig selv ind at det er fantastisk at holde fri fra kanyler, ægudtagninger og hormonsvingninger. Men ved i hvad? Det er det slet ikke. Jeg er ved at dø over ikke at være igang .

Jeg har tvunget mig selv til ikke at læse med på div. blogs og hjemmesider om barnløshed. Og jeg har forsøgt at fylde tid og tanker med alt andet end børn og gravide.
Men alligevel ser jeg ikke andet end høj-gravide maver, barnevogne og hjemmesider om infertilitet. Og jeg bøjer hovedet og tilstår! Jeg har kikket på LFUB´s hjemmeside, jeg har været lidt aktiv på Netdoktors tråd om barnløse i behandling. Jeg har sågar udfærdiget min egen blog om barnløshedsbehandling her i "sommerferien".

Så jeg kan vel lige så godt kaste håndklædet i ringen.
Jeg er (nu også officielt) på banen igen. Jeg venter bare på mens efter udskrabingen - så kører toget igen.

Fertilitets-sommerferie? Yeah...right...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home