Wednesday, July 27, 2005

Vente-tid er...

1. En test for ens tålmodighed
2. En demonstration af hvor irrationel man kan være - flere måneder i træk - og med fuldt overlæg

Min menustartion er over en uge forsinket. Ikke at jeg tror at jeg er gravid, men den er en forudsætning for at jeg kan starte på ICSI nr. 3. Så jeg går her utålmodigt og venter...og venter...og venter....

Hvis man var smart, så lod man naturen gå sin gang, og så fordybede man sig i alt muligt andet imens. Fik arbejdet lidt mere så man ikke var så meget bagud, fik dyrket en masse motion, fik gået lidt mere i byen og fik sovet middagslur hver dag.

Men istedet skal man enten sidde i timevis og finkæmme nettet for sidste nyt om barnløshedsbehandling, eller også taler man stolper og og ned af vægge om sin barnløshed eller også tænker på sin barnløshed. Jeg har al den tid i verden jeg kan bruge på hyggelige og konstruktive ting - men jeg vælger at svægle rundt i ting som jeg alligevel ikke har nogen indflydelse på. Dybt irrationelt.

Jeg vil sikkert (forhåbentligt) engang se tilbage på denne ventetid og undre mig over at jeg ikke fik lidt mere ud af den. Engang når jeg har fået familiearvingen og slet ikke har tid til noget som helst.
Og så vil jeg i timevis være optaget af hvordn jeg kan planlægge min dag, så jeg bare får lidt mere tid til mig selv.

3 Comments:

Blogger Amocca said...

GOddag med dig og velkommen her i blogland....

Glæder mig til at følge dig...

Må man linke?

Amocca

12:13 PM  
Blogger GitteK said...

ja velkommen til blogland!

Meget interessant som du skriver idag...
Det ER sgu irrationelt... men hjertet styrer sommetider hjernen og hjernen ens handlinger...
og hjertets veje/vilje kan ingen styre...
Måske det er forklaringen.... måske ikke!

P.S.Jeg kan ikke finde ud af at linke ;o)

9:06 AM  
Blogger Spirren said...

Hej med dig

Du har ikke skrevet i lang tid - måske har du droppet bloggen ???

Men velkommen i blogland alligevel.

Knus M.S

2:35 PM  

Post a Comment

<< Home